0

Siyaset Nasıl Yürüyor ?

Merhabalar...
Bir kaç gün önce bir webmaster sitesinde ticari boyutuyla makale yazıp satmaya başladım.İlgilendiğim ve uzman olduğum ya da kendimi geliştirmek istediğim alanlarda yazılar yazıyorum.Birkaç arkadaşla konuştuk kimisiyle anlaştık kimilerinin teklifleri cazip gelmediği için kabul etmedim.Neyse özel mesaj yoluyla yine makale yazmamı isteyen arkadaşlardan birisinin yazdığı şeyi aynen paylaşıyorum...

özel mesaj
Şimdi bu arkadaş bir coder sitesinde de anladığım kadarıyla yöneticilik yapıyor.İnsanların siyasi, dini ya da farklı görüşlerini barındırabilen bir insanım kesinlikle bunu yakın çevremdekiler bilirler.Fakat bu gelen mesaj beni cidden şaşkın etti.
Bir yandan bazı insanlar dini kullanıyor, ona kızan bazı insanlarda Atatürk 'ü ve Atatürk ile ilgili kavramları kullanmaktan hiç çekinmiyorlar.Bu arkadaşla herhangi bir samimiyetimiz olmadığı halde açık açık bunu da bana söyleyebiliyor.Şimdi soruyorum cahillik kimde, kimlerde?
Ben istersem bu yazıyı kabul ederdim:Herhangi bir parti savunucu olmadığım  halde yazabilir miydim bilmiyorum ama zorlasam birşeyleri ortaya kesinlikle çıkartabilecek kapasitem var.En azından Atatürk 'ü bu cahil ve sözde savunucu insanlardan daha güzel savunacağımı daha yazmadan birnevi kabul etmiş bulunuyor.Yazıyı fazla uzatarak sizleride yormak istemiyorum ama umarım herkes demek istediklerimi anlamıştır.Siyaset bu mu ? Devrim, Atatürkçülük vb kavramlar üzerinden onlarca insan cahilce beyni sulanıyor.Bu insanlar ayrıca bu iş üzerinden para da kazanıyorlar o konuya zaten hiç girmiyorum...
Sevgiyle lütfen sizler siyaseti böyle kullanmayın.Hele ki Atamızı, Atatürk 'ümüzü böyle cahil insanların ellerine bırakmayın.Tekrar tekrar belirtmek isterim ki siyasi amaç güderek kesinlikle yazmadım.Sadece biraz bilinçlenelim yeter...

1 yorum:

doğru siyaset çok kötü bir şey bence

Yorum Gönder

Bu yazı hakkındaki düşünceni paylaş (:

#Blogum 'den beri yaşam biçimim olmaya devam ediyor...