0

Vize Dönemi Bitti Şimdi İş Vakti

Bir süredir ,hatta yine uzun bir süreden beri bloga yazı giremiyorum.2 haftadır vizelere çalışmaktan rüyalarımda dahi grafikleri görmeye başlamıştım.Arada bir de KPSS 'ye girince tam bir sınav maratonu oldu benim için...

Birkaç proje var aklımda şimdi rahatça biraz biraz araştırma yapma fırsatım olacak.Birde dünyaya dönüp takip etmeye çalışayım bakalım neler oluyor , neler dönüyor.Bu aralar dünya bildiğiniz üzere Wikileaks ile çalkalanıyor.Olayların nereye varacağını bende merak ediyorum.

Açıkçası bir kısmı bilinen şeyler tekrarlanıyor bence.Ek olarak ise bu manşetlerde yazdığı gibi " Şok şok şok " Flaş Flaş Flaş " haberleri de olmuyor değil. (: 
Neyse uzun lafın bir cümlesi ile bu aralar blog ve diğer projelerin üstüne düşme vakti geldi...

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu yazı hakkındaki düşünceni paylaş (:

#Blogum 'den beri yaşam biçimim olmaya devam ediyor...